det går inte som det ska

skriver på mobilen.
jag har samma problem nu som för några år sen: krampanfall och att  jag tappar kontakten med min kropp, ramlar in i hjärnan, kan ej prata. det händer när jag blir stressad eller känslomässigt påverkad. varit sjukskriven pga det. är ett vrak och full av sorg. har förstört ännu  ett förhållande med fantastisk man.
jag klarar inte av något längre. dansar mycket lite och sällan. har blivit blyg och orolig för allt.
känner mig som ett barn igen där allt är hotfullt, människor vill mig ila. vet att det inte stämmer men det känns så. äter 8 mg, har inte rört dosen. ska jag höja? och gå omintetgöraårent det tagit? kan jag vara en normal människa  någonsin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0