Ännu mer


Förändringar i mina drömmar på sista tiden, drömmer jobbiga saker, att folk är emot mig, pratar illa om mig.

Jag förstorar upp varenda liten sak. Mitt styrelsejobb har satt mig i situationer där jag måst möta besvikna och ledsna människor, vi ordnade danskurser, stora, mycket jobb, workshops och grejer, folk från många länder kom, flera hundra, nästan alla var nöjda utom några få tjejer som inte fick vad de ville ha och vi kunde inte hjälpa dem eller ge dem pengar tillbaka, hade inte råd med det, och jag kunde inte hantera det.

Jag överreagerar och klarar inte av att jag har del i deras besvikelse, det förföljer mig.

Och jag har sårat en människa jag älskar, jag har svikit honom och jag ser smärtan i hans ögon och det är mitt fel, jag har orsakat det och jag känner mig som om jag vill gräva ner mig av skam och ånger.



Jag måste skriva dessa saker.



Det har varit åt helvete denna vår, jag vet inte om det har med medicin att göra men det har hänt så mycket skit.




I mig finns mest bara förakt för mig själv, skam, trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0